Kvalitetspolitik

At imødekomme vores kunders ønsker og levere ydelser af højeste kvalitet er en af vores vigtigste konkurrencefordel. DITEC® søger konstant at implementere den nyeste teknologi og uddanne vores medarbejdere for at sikre et resultat af høj kvalitet ende. Vore kunders forventninger vil altid være opfyldt, og helst overskredet.

Med fokus på kvalitet

DITEC® står for høj kvalitet og alle DITEC® center skal stræbe efter kvalitet i alle aspekter af deres virksomhed. Vi har nedsat en række af kvalitet til vores kunder til at føle, at de får den samme service og behandling på DITEC® overalt.

Kvalitet
Vi udfører afsluttende inspektion efter arbejdet er gjort for at sikre, at alle bestilte ydelser leveres, og at de opfylder kundernes krav.

Tilgængelighed
Vi sikrer, at de aftalte ydelser er afsluttet til tiden. Hvis arbejdet kræver en ekstra indsats og mere tid end aftalt, kontaktes kunden på forhånd for at bestemme en ny frist.

Kompentence
Vi har veluddannet personale med de nødvendige færdigheder der kræves for at udføre ydelserne med optimale resultater. Efteruddannelse sker kontinuerligt for at lære nye produkter og metoder. 

Service
Vi sætter kunden i fokus og er opmærksomme på kundens behov og nsker. Ved uoverensstemmelse under forløbet løses dette sammen med kunden så hurtigt som muligt.

Lokaler
Vores faciliteter er hensigtsmæssige og repræsentantive for virksomheden. De er rene, velholdte og afspejler vores høje kvalitet.

Vælg en DITEC® center i nærheden af ​​dig

Vi tror, du er i , derfor foreslår vi .

For at få mest ud af Ditec.dk anbefaler vi dig at vælge en DITEC® center, få lokale oplysninger, såsom udbud af tjenester, kontaktoplysninger og åbningstider for dit valgte Ditec center.